01 March 2011

Ultimo Racing Boy ^_^

Assalamualaikum...kepada semua pembaca...hari ni ( 1 MAC 2011) aku xdak apa2 cerita untuk diutarakan..hari ni kira2 jam 5.30pm...aku pergi ke kedai motosikal...tempat aku oder Sport Rim Racing Boy 18 Batang...pada kira2 seminggu lepas aku dah pun oder Rim tu..warna Putih....tapi bila aku g kedai moto tu...tokey tu cakap....erm...warna putih lambat sikit arr...warna Hitam ada laa...kilang x brani nak wat wooo wana putih untk Wave...because Wave xdak cover rantai macam EX5...that why wana putih payah sikit nak keluar....kilang takut nak wat maa....nanti orang daa mayak complain...wana putih cepat kotor...ermmm...aku pun tanpa banyak ckp....terus aku balik umah....sampai2 umah aku makan jap...pikir2 lik...ahhh....lambat lagi nak tunggu nie....tanpa berfikir panjang...amik jer laa wana Hitam...
.

8 comments:

  1. bro, aku minat racing boy ni..
    berapa harga nya ye..?

    ReplyDelete
  2. 2nd hand bpew ea ?? tp aq nk yg tuh ar , aq xmo yg kt kdai ,, haha kalo borong skali moto laq cmne ,, nk kira cmne ,, timbang kew apew ?? haha ,, lawa ar bro spotrim ko ,,,

    ReplyDelete
  3. haha....second hand xdak laa bang....
    semua skung ori2 belake...^_^

    ReplyDelete
  4. bro rm200 tuh full siap bearing kew??
    beli kt mne??
    ak ty kedai smpai rm260 xde bearing...
    cekik darah je ase nye...

    ReplyDelete
  5. maaf kerana lama x buka i lost my password huhu
    emmm....kalau skali bearing ri tu dalam 230

    ReplyDelete