28 February 2011

Akhirnya Menjadi....

Assalamualaikum w.b.t kepada semua pembaca...alhamdulillah syukur ke atasNya kita dapat bernafas lagi dimuka bumi yang serba indah lagi menawan hati.Pada permualaan penciptaan blog aku ini....tiada perkongsian yang dapat aku kupaskan lagi disini,just aq hanya nak berkongsi kegembiraan aku dan rakan-rakan group programming aku...iaitu Wan Ganu,Aznil dan Man Jawe.Aku beruntung kerana dapat gang cam dieorang coz dapat memberi kerjasama yang kukuh lagi abadi..huhuhu....kadang-kadang oke..kadang-kadang short wayer skit..besa laa subjek cipta program memang memerlukan idea dan pemikiran yang luar biasa...hehehe..Pada tanggal 28 Februari 2011 pada jam diantara 12 tgh hari hingga 1 petang...kelas aku DET2C telah diberi satu tugasan dan perlu dibentangkan...iaitu kami perlu menghasilkan satu program yang memerlukan comman "if" dan "else" sapa yang blajar Programming tahu la cam ne...Pada malam sebelum menjelma sinar pagi hari Isnin,aku cuba memerahkan segala ilmu aku yang ingat laa hahaha...untuk menghasilkan program tersebut....jam menunjukkkan 2 pagi..tapi aku masih gagal umtuk menyiapkannya.Lalu aku cuba mempost status aku di FB..dan selang beberapa ketika member satu sekolah teknik aku membalas...dan menghulurkan bantuan...dan menyatakan hasrat untuk membantu aku menyiapkannya...alhamdulillah tepat jam 3.30am akhirnya siap juga....thanx sangat2 kpd member aku tu...dia memang best dan pandai orang nya....sem lepas dianugerahkan DEKAN lak kat U die pergh..memang aku respect arr...akhirnya tiba giliran group aku membentang...lalu lecture aku pun tengok program tu....ternyata jangkaan aku tepat sekali ada ka patut dia kata aku copy dalam buku...x patut...x patut...isk2...apa2 pun nasib aku leh jawab apa yang ditanya oleh lecture aku yang digelar dak2 kelas aku "Profesor Kelam" hohoho...sekian buat seketika ini....Wassalam



No comments:

Post a Comment