04 December 2011

Kumpul Duit

Assalamualaikum semua.Apa khabar haduhai nyer punn....Sorry la lama sangat aku x update.....Aku lupa password lorh. haha...Entry kali nie aku just nak warm up dulu.....karna disebabkan terlalu lama aku x update dah bersarang hbs..(konon nyer la kan)...
Emm....aku skung dalam proses pengumpulan duit....ha sebab apa?sebab nak beli something yg aku duk peram2 selama nie....InsyaAllah ada rezeki dalam masa terdekat akan aku cuba dapatkan....apa yg aku hajatkan....
Actually terlalu padat untuk aku hajatkan karna ye la duit pun skit2 jew...nanak lebih kena la usaha keras lg keja 12jam ka...kadang2 member aku ckp alah cuti sem sejemput jer pun ko nak keja....x berbaloi laaa....Yee laa mmg x berbaloi tp xdak duit aku gak yg dicarinya...haa...taw pun betapa susahnya xdak duit...La nie zaman duit okay...NO Money NO Talk...


Okay skung aku nak memperkenalkan skit barang2 yg ingin aku capaikan....hoho...besa2 jew....




First item:
Niee dia...lens 18-200mm f3.5-5.6




Second item :
lens 70-200mm f2.8
Nie bila aku da upgrade body dslr yg pro punyalah
Coming Soon








Samsung Galaxy Note 5.3inch
tablet + hp
kalau cukup duit lah hoho


Hmmm...aku rasa yg tu je lah patut dipamerkan wat masa nie....mcm2 lg nak beli besa la Manusia kan...ada perasaan inginkan sesuatu...
Okay jumpa lagi di entry yg akan datang....Peace Yaw....

No comments:

Post a Comment