22 March 2011

My Gajet

Assalamualaikum....hari ni aku nak kongsi skit sal remeh temeh yang berkaitan ngan aku...aku ni actually gilaa Technology bkn subjek Techo kat poli tu eh gyla2 pun aq cari duit hasil usaha aq satu sen aq x mtk kat mak ayah kecuali terdesak sangat jaa baru aq mtk bkn nyer paa x nak membebankan.....hoho...dan x lupa juga aq nie jns kaki Audio huhuhu....suka muzik...tapi bkn laa sampai melalaikan...ala2 kadar jaaa....dan dalam tahun 2011 nie...insyaAllah akan aku cuba dapatkan apa yang aku mahukan....Usaha Tangga Kejayaan la katakan...hmmm...dah laa aq x nak membebel byk2 ...korang bukan nak baca sangat pun..hahaha...dah2 tgk gamba2 dh....:)

SE Hazel Fon yang aku pakai skung pas praktikal nak tukar lain huhu..yg Hazel ni wakafkan kpd adk aku

Acer Aspire 5750G 

Nikon D3100

Nokia N8 bakal ku miliki pas praktikal nanti yeah....




No comments:

Post a Comment